Yellow birds & coal mines

Godafton! Förälskelsen håller i sig. Till datorn, alltså.

Idag har bestått av jobb (som var den segaste dagen på länge ..) varefter jag missade två bussar på raken och tog bussen upp till pendeltågsstationen istället. Kom hem till min trötter till pojkvän, som jag aktiverade genom att leka "Hur skulle mitt framtida vardagsrum se ut?" vilket gick helt ok. Jag vann såklart.

Och eftersom det är Fredag idag har vi haft lite fredagsmys i typisk par-anda, med film och godis. Har ännu inte kommit igång med det nya årets "löften" ..
Men varför oroa sig för det just nu, när jag istället kan vara besvärad över det faktum att jag tog en extratid imorgon (15.30-00.30) och att jag hoppas på att inte vara helt utschasad då.

Kanske inte verkar som det, men jag är faktiskt en liten solstråle!
Här är mitt bidrag till "leken":





Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0