In my head

Hittade den här killens sida och det gjorde mig inspirerad. Jag gillar att fota, men eftersom det ofta handlar om mer än fokusera och sen klick! känner jag väl inte orken efter att utvecklas. Inklusive det faktum att jag sällan kommer på bra idéer och sällan orkar dra med mig kameran. Men sak samma, det jag tänkte säga var: Jag tänker börja (jämsides med att börja laga mer mat, träna och allt annat jag funderar på) utveckla mig i mitt fotograferande. Det vore så himla kul, helt ärligt!

Och just ja! Körkortet, men innan dess körlektioner!

Men frågan är ju om man lyckas fixa allt i år. Tveksamt. Men vore ju synd, för vad skulle jag göra resten av livet om jag gjorde klart allt nu. Finns så mycket stora och små saker som jag vill, och de har en tendens att variera.
Men vissa saker består.
(T.ex en egen lägenhet med drömprylar. Själsfränder och många fina vänner. En "drömman". Resor. Upplevelser. Vill ju inte verka mystisk.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0