Epilepsy is danicing

Sådärja. Jag har väl inte så mycket att komma med, men har man ingen nisch är det kanske svårt att beröra. Helst vill jag kunna lägga upp en massa bilder och tankar och inspirationer, men så länge får jag nöja mig med att rapportera i efterhand (som jag så ofta gör).

Men nu har jag beställt en bärbar liten dator som just i denna stund är "på väg", sen jäklar, då kanske det blir någon ändring. Och på tal om ändring så är det ju ett nytt år nu, 2010. Hej, säger vi till dig. Så har jag några nyårslöften? Nej, endast ett försök till "förbättring", att våga göra saker min väg och göra saker jag gillar (och ogillar i vissa fall, lär det ju få bli). Det närmaste blir till att rensa upp i mitt rum, min garderob, min dator .. allt som är rörigt runt omkring mig och att försöka få ordning på allt som stör mig.

Om tre veckor ungefär åker jag upp till fjällen med släkten, lite semester är ju himla skönt. Och sen ska jag möjligen på ännu en resa igen när jag varit hemma i bara en vecka. Och den största resan (om jag nu ska låta jobbigt pretentiös och andlig?) kommer ju bli att jag förmodligen kommer iväg att plugga och även kan flytta hemifrån.

Jag tror att det här kan komma att bli ett bra år, kanske inte sämre eller bättre än andra, men jag ser fram emot att dra nytta av mina möjligheter.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0