Bad romance

Hej igen! Det var ett tag sen. Och som vanligt blir det en update.
Har varit uppe i Idre (med släkten) sen förra söndagen och har därmed haft ledigt från jobbet och istället ägnat mig åt att åka skidor, umgås med sällskapet och i övrigt har inte så mycket varit annorlunda, men det har varit trevligt. Jag gillar verkligen att åka skidor. Märkte att jag nästan har lite självförtroende när det kommer till att färdas på två smala saker nedför ett snöigt berg. Härligt!

Har i övrigt fått ännu mer sug efter sol och värme och vår/sommar. Vill ha en underbar sommar innan jag ska iväg och plugga (förhoppningsvis är det så det blir och inte utan-jobb-och-utan-plugg).

Den här låten sjöng min kusin på (som hon i sin tur hade hört en klasskamrat sjunga) och nåväl, huvudsaken är att den är ganska fin sådär. Serru.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0