Boys don't cry

'allå!

Sa jag det, att jag är hemma nu igen? Det är jag i alla fall. Kom hem igår, och då blev det mest att packa upp, umgås någon timme med pojkvännen och sen sova (klockan nio .. jag är stolt över mig själv!).

För idag var nämligen min första dag som heltidare och jag började klockan halv sju på morgonen, ett litet äventyr i sig självt. Förutom småsaker som att jag 1) vaknade en timme innan jag egentligen skulle gå upp, 2) hann drömma om hur jag försov mig, 3) inte hittade min skåpnyckel när jag skulle gå (och den är fortfarande spårlöst försvunnen men det var därför man uppfann reservnyckeln!), 4) därmed hade två minuter på mig ned till bussen (och jag hann!), 5) var nära att snubbla och slå ihjäl mig utanför statoil och att jag 6) fick ägna mig åt det "roliga" på jobbet endast tre av nio och en halv timme .. Ja, förutom det så är det kul att tjäna ihop ännu lite fler vuxenpoäng.

Nu blir det middag (pannkakor?) och några avsnitt av Devil Beside You som är fängslande. Samma sak gäller boken jag började läsa för ett tag sen. Tror jag undviker att läsa ut den nu bara för att jag vet att jag inte kommer att gilla slutet.

Har du någon bra serie eller bok som du finner dig själv läsa/se om och om igen?

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0