tisdag

Idag har det inte varit en särskilt bra dag. Fredag den trettonde i förskott, skulle jag gissa, även om jag egentligen inte tror på det där. Varje dag är en otursdag, liksom.

Saker och ting är krångligt. T ex blir jag glad av att se begåvade människor, folk som bland annat kan sjunga, rita, fota. Alla de där sakerna jag gillar att göra. Det är bra med folk som är bra på sådant. Det tycker jag verkligen. Men så finns det också de gånger som man själv känner sig otillräcklig. Idag är en sådan gång. Och igår.
Känner att jag fått en del vassa armbågar i sidan och en del stolar på tårna. Det gör att jag just nu sitter och känner mig dålig och hatfull, när jag egentligen vill så mycket mer. Andra saker.

Dagens upptäckt: James Morrison. Han är bra. Dock är spotify som spelar varannan låt gnisslig irländsk fiolmusik mindre bra just nu.
Dagens tanke: Kanske ska ta och köpa ett specialdesignat smycke. http://item.blogg.se/
Dagens stress: Jobbet .. Känslor .. Framtiden .. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0