Paparazzi

På tal om rubriken kan jag säga att jag har lyssnat på den låten kanske tre-fyra gånger men det har ändå blivit så att den har fastnat på hjärnan och att jag går och nynnar på den. Lady Gaga, hon kan.

Har varken haft tid eller lust att skriva något i helgen, men en kort sammanfattning kan ni få:
bio (2012, och vi hade skilda åsikter om den. Jag säger att den är bra),
snabbrunda i stan,
iskyla,
lusse- och pepparkaksbak,
film,
bokläsning,
Barkaby,
filmbox,
julklappsplaner,
kommunaltrafik,
te utan påse
och första advent-fika med släkten.

Och en jädra massa kändisar och halvkändisar som sprang runt. Kan ju vara cool och namndroppa lite: Peter Jihde, Peter Siepen, Bobby från TV4s program "Mammas pojkar", Joakim Nätterqvist (jag är TÄMLIGEN säker), hon som spelade Berts mamma i Bert-filmen och det var nog alla.

DEt blev mest en lista av det här inlägget, men det får duga. Nu ska jag nog gå och göra mig en kopp te, Lust och fägring, samt läsa lite. Mysmysmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0