Goodnight sweetheart

Är på väldigt bra humör just nu även om jag lär vara desto grinigare när väckarklockan ringer imorgon. Eller senare idag, egentligen. Hittade en jättebra sida som hjälper nybörjar-bloggare som jag själv. Hurra för den! Kommer sitta och fixa och trixa tills jag är någorlunda nöjd.

Haha, kanske är lite nördigt att sitta och skriva inför .. ingen, men det är just för sådana här grejer; att jag ska kunna få till min blogg till vad jag vill att den ska vara. Snart kommer jag bjuda in folk.
Och på tal om bloggar så vill jag inte tala illa om någon men även om jag vill ha pengar skulle jag inte gilla att få dem för att jag skriver en massa skit om folk. Även om man kan finna det intressant att läsa om. Jag kollar ju igenom ett par skvallertidningar per månad, men inte ofta glädjs jag eller tror på det som skrivs, dock fascineras jag nog av deras kläder och liv och ja .. vad det nu är. Men det jag väl ville ha sagt är att jag vill kunna stå för det jag skriver och gör på min blogg och förhoppningsvis bli någon som sprider glädje och ger inspiration, som de fina bloggarna jag läser gör.

Nu ska jag bege mig och få lite skönhetssömn, hm, har ju fortfarande sju timmar kvar innan jag måste vakna.


Godnattens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0