Drop that beat

Internet som strejkar är inte kul. Och därför fick ni klara er utan något blogginlägg igår. Stackars er.

Hade mysigt igår kväll. Gick upp tidigt tillsammans med pojkvän idag eftersom jag ska jobba senare och tänkte att jag lika gärna kan åka hem och sova där sen, om jag nu skulle känna mig alldeles orkeslös. Istället blev det faktiskt så att jag tog på mig träningskläder och gick ut och sprang! (Varvat med power-walk, eftersom jag är otränad som ett as). Kors i taket! Dock tappade jag Ipoden i marken efter bara några hundra meter, och det såg ju inte så coolt ut. Inte jag heller. Men jag kände mig otroligt duktig. Det här får bli en vana.

..

Ser fram emot helgen, alltså! Är ledig och ska hitta på något kul och mysa med min pojke. Dessutom ska jag ut och spendera lite av lönen på kläder till mig och julklappar till andra, på förslag av ovan nämnda pojkvän.
Det får också ett "Kors i taket!". Att det var hans förslag, vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0