Clothes off

grårandig tröjablå tröja oversizeblå spets tröja

Kläderkläderkläder. Nej, det här är väl egentligen ingen modeblogg, men eftersom kläder är något av ett intresse och ett medel för att uttrycka sig själv så .. Here it is. Mitt nya "projekt". I tid och otid kommer jag lägga upp inlägg som handlar om kläder och accessoarer; både sånt jag har och vill ha.

Bilderna är ovan är tre tröjor jag hittade på Internet (dum som jag är har jag inte sparat någon länk, men ska försöka vara bättre på det i framtiden). De skulle i vilket fall som helst gärna få ta steget ut från datorskärmen och in i min garderob. Och när vi ändå pratar om garderober; kan jag inte få en stor sådan i walk in-stil?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0