sunday bloody sunday

Hej och hallå. Det var ett tag sen jag tog mig tid att sitta ned med bloggen.
En snabbgenomgång: blonderat håret fläckigt (ej medvetet), dragit på mig något halsflussliknande (och ändå inte ägnat mycket tid åt att vila), lagat finsk julmat och tagit med denna till en knytmiddag ute i Jakobsberg. Det blev en ganska trevlig kväll och jag fick träffa en del nya människor.

Idag är det tredje avdent och Lucia på samma gång, vilket betyder först en Luciakonsert och sen en lussefika och lite presentinslagning on top of that. Ville bara in och uppdatera lite innan jag nu ska iväg och fixa klart mig och lägga sista handen vid klapparna.

(Förresten, ibland har jag en skrämmande förmåga att drömma framtidsdrömmar .. Ledtråd: kattumgänge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0